onsdag 27 februari 2008

Silken dag

Silken dag det har varit idag. Inte alls min dag.

Först när jag och Hayden skulle till parken glömde jag stänga garageporten. Blev helt stirrig när jag kom på det. usch.

Sedan har det vatt som vanligt, vad jag vet. Men sen när vi skulle baka en kaka, glömde jag stänga av ugnen, likadant när jag gjorde pizza till barnen. Katastorfdag.

Men sen på kvällen, när dagen äntligen var slut, tog jag mod till mig och frågade Erin om Olivia fick lov att bo här och allt det där och det gick jätte bra. Så nu är Olivias resa till San francisco bokad. Underbart!

Sedan på kvällen skulle jag på bio med Cecilia och Ana. Men Ana slutade för sent och hann inte. Men jag och Cecilia hade riktigt trevligt. Vårt nya heljnöje, eftersom vi inte kan supa oss fulla här. haha.

Men bion var helt underbar, Sköna stolar, gott om plats runtomkring, drickhållare och silket utbud till snacks.Biljetten var rätt billig också. Jag fick betala student 8.25 dollar, vilket är typ 55 kr. Skit bra.

Saknar er alla jätte mycket, och visst ja, Köp mick, Tack.

Inga kommentarer: