onsdag 11 juni 2008

Last day

Idag är vår sista dag här. Det kanns både skönt och helt hemskt. Men jag tycker att det ska bli lite skönt att komma hem igen och tillbaka till det vanliga. och det ska bli så skönt att få se min familj och mina barn. Jag har saknat dom helt mycket, även fast det varit skönt med semster.

Dagen idag ska bestå av en massa foton, kanske lite surfing och en massa sol. Jag ska försoka vara brun nar jag kommer hem, men ser svårt ut.

Gårdagen spenderade vi på sea world. Vi fick simma med delfiner, se lite shower och sånt. Det var valdigt mys. men pengarna sprang iväg väldigt fort och detta var definitivt den dyraste dagen. Men vill man något och har chansen ska man väl unna sig det.

Vi får val ta tag i ekonomin när vi kommer hem. Vi har ju fler resor inplanderade. Men det var verkligen en jätte upplevelse att simma med delfinerna. Dock gick det väldigt fort och helt plötsligt var allting över igen. Men jag fick en puss i alla fall. Vi har till och med bild och dvd bevis, så att alla andra kan bli ännu mer avundsjuka.

Nej nu ska jag ut och ligga vid poolen och Josefin ska sova lite på rummet tills utcheekning sne ska vi till beachen. Riktigt naajs. Ses snart San fran. Aloha.

Inga kommentarer: