onsdag 11 juni 2008

Skit dag

Jag tror verkligen att detta varit den värsta dagen i San francisco hittintills. Guud vad det har vatt jobbigt. Och jag är så trött. Jag var så trött redan innan att jag inte orka och sen kom denna dagen och jag blv 1000 ggr tröttare igen. Jag orkar inte fler såna här dagar. Jag orkar inte hur dessa barnen beter sig när deras föräldrar är i närheten. jag orkar inte mer.

Chase är förkyld och gnällig plus att hon knappt sover på nätterna och har inte gjort på ett bra tag nu. Jag gissar att nu börjar hon bli riktigt utmatad och sen idag valde hon och gnälla igenom heeeeeela dagen. Vi var hos doktorn, sen ut åt lucnh och sen till tandläkaren. Så ja, det var en krävande dag för barnen. men endå, dom beter sig som riktiga bortskämda skitungar. Och jag blir så irrterad på sånt. Det är sin sak att man är bortskämd men när man ska bete sig så går det över gränsen.

Barnen skulle få en kaka var och stod och skulle välja. Hayden valde sin direkt och sen kom det till Chase. Hon skulle ha en rosa cupcake, sen ändra hon til en grön, så hon som jobba fick ta ut den rosa ur påsen och lägga in den gröna. Sen ändrar Chase sig igen och cupcakes åkte ut ur påsen igen och in med den rosa. När Chase sen ska försöka ändra sig så fick det vara nog och hon fick den rosa. Då blev där ett jääääävla liv. Så vi fick gå ut ur affären.

I bilen fortsatte detta gnället. Sen börja Hayden för han skulle hem och sova middag. Men när som väl somna blev det lugnt och skönt. När Chase vakna drog det igång igen. Och hon berätta att hon inte tyckte om mig alls och hon tyckte bara om mamma och pappa. Och att dom egentligen inte behövde jobba och att hon ville att dom skulle vara med henne alltid. Jovisst, saken är den försvinner jag, så får dom bara en ny aupair så.

Sedan kom Erin upp och trösta henne och Chase sa att hon tyckte inte om mig längre och hon ville inte ha någon barnvakt. Då säger Erin, Felicia är ingen barnvakt, hon tillhör familjen. Och då blev jag lite glad igen. Jag är en del av familjen. Sedan såg Hayden att Chase fick uppmärksamhet när hon betede sig illa så då skulle han också börja. Dom har verkligen vatt ritkiga skitungar.

Och i med detta ville jag bara begrava mig i sängen direkt när jag sluta. men Erika fick med mig till gymmet och det är jag glad för. Guud vad jag tog ut min ilska i träning istället och nu sitter jag här helt slut och kommer somna tidigt. Förhoppningsvis går Erin till jobbet imorogn och barnen beter sig lite bättre, då blir jag glad.

Cissi åker till sweden imorogn. Vilket innebär att jag också egentligen skulle vatt hemma på besök nu. Ja, jag är lite avis. men hoppas hon får superkul för sen lär hon inte se sverige på ett bra tag till. För vi ska ju förlänga?

Inga kommentarer: