måndag 30 juni 2008

Lördag

Lördagen var det en massa som hände. En väldigt upptagen och lång dag. Först så var jag på barnkalas hos Claras familj. Hennes lille pojke, Cole, fyllede 2 år. Och deras familj som tycker om mig så mycket bad mig hjälpa till. Vilket jag gärna gjorde. Även om det innebär ingen sovmorgon och gå upp tidigare än vad jag normalt gör när jag jobbar. haha.

Efter gick jag hem och packa ihop allting för kvällen. Vilket innebar fest. Jag, Mathilda, Erika, Nattiz och kalmarkillarna hyrde två hotellrum för att förfesta på. Men såklart skulle vi också sova där.Innan festen börja åkte jag och Mathilda till ikea för att köpa en massa till mitt svenska barnkalas som jag skulle ha på måndagen. Det blev en liten springrunda där, och en låånga köer. Men vi hann tillbaka till San francisco i tid.

Och jag gick till hotellet och gjord ved mig. Sedan kom erri och nattiz och vi börja förfesten. Sedan kom Kalmarkillarna och vi satte igång på riktigt. Det blev en massa lekar. Jag har aldirg, konka elr konka och umeå-leken. Så ja vi alla blev vääldigt påverkade. Det kommer synas på bilderna. haha.

Sedan tog vi en taxi till holycow, där festen börja på riktigt. Det var trevligt denna gången också. Men Erika fck panik för dom gamla vakterna som hon hade flörtat in sig hos inte fanns på plats. SÅ då skulle vi ta reda på var dom var. En av vakterna hade blivit skjuten och dom andra hade slutat i samband med detta. Och Erika blev helt förstörd och skrev en lapp till dom. Sedan flörta hon såklart in sig hos dom nya vakterna. Så tror inte vi kommer ha problem med att komma in där, inte för att vi haft det innan heller. Men endån.

Sedan blev det efterfest på hotellrummet och mat på Carls jr. Där vi träffa en massa flummiga människor. Jeppe köpte en tequila och en kamera för 7 dollar vilket han sedan satt och sjäng om. Där var amerikaner, tyskar, vi svenskar, en securityvakt som var väldigt frvånad över hur snygga svenskar var(?) och sedan en massa uteliggare som satt och halvsov.

Sömnen som jag fick, fick jag i en fåtölj i typ 3 timmar, Vi vakna från och till hela tiden. Sedan städa vi upp och åkte hem. Alla lagom sletna. Söndagen, fick resten sova ut lite medans jag stod och baka hela dagen.

Inga kommentarer: