måndag 30 juni 2008

19 år

Wooohooo. För nu har jag fyllt 19. Guud vad gammal jag börjar känna mig. Nej, men igår var min födelsedag. Det var första gången i mitt liv som jag har behövt jobba(gå i skolan) på min födelsedag. Det kändes lite sressigt plus att jag hade ett helt barnkalas att ordna. Annars brukar ju både mamma och pappa hjälpa till. Men så är det och vara vuxen och fixa allting själv. Men i framtiden ska jag dock ta hjälp utav folk, för detta var för stressigt.

Men när väl allting var framme och gästerna hade proppat i sig en massa kakor och tårta. Så börja jag trivas igen. Jag fick presenter och sedan lekte vi lite lekar. Det var väldigt mys. Men inte ett riktigt svenskt barnkalas. Men det går inte att ha med amerikanska barn som alla befinner sig i olika åldrar.

Men jag är helnöjd. Synd att Cissi inte var med bara. Sen kom faktiskt alla mina kompisar här. Det är precis som dom man är omkring bryr sig mer. Eller visar det mer. Det är väl för att det är lättare för dom.

Men Mamma, pappa, Agneta, Nicklas, mormor, farmor och Lina ringde i alla fall. Jag hade dock inte mycket tid att prata med dom, men det var väldigt uppskattat att dom ringde.

Pappa och Agneta hade skickat paket som skulle komma till barnkalaset för jag skulle ha en massa svenska ingredienser för mitt svenska barnkalas. Men paketet kom aldrig. Vilket innebär att det kommer snart och då har jag en massa godis, för ca 15 personer. Jag tror det får bli en utdelning när paketet väl kommit. hehe.

Tack alla som kom, och tack för all hjälp. Nu är jag 19, woohooo

Inga kommentarer: