onsdag 11 juni 2008

Party

Fredag innebar party och party. Jag, Matildha, Nattiz och Cissi begav oss till ett hotellrum utanför San francisco. Lite nervös för vad som vänta oss. haha. Nathalie hade igen tagit kontakt med några killar på resdagboken som är på roadtrip igenom usa och nu befann sig i san fran. Så det innebar party. Vi förfesta på deras hotellrum vääldigt länge. Tiden baar sprang iväg och sen fick vi för oss att vi skulle ta bussen mitt i natten. Men där gick ingen buss så det blev taxi. Men vår taxi hitta inte dit så vi yra först runt lite i San fran innan vi kom fram till holy cow. Jag kom in och allting var perfekt. Dansa en massa. Och bra musik och allt bara var bra.

Men tyvärr stängde dom 2 och då ville ingen sluta festa så vi fick tips om ett nytt ställe. Som tyvärr visade sig vara en lesbisk klubb. Men vi dansa lite där också. Vi skulle ah druckit tequila men dom hade slutat sälja alkohol eller något. Så då tröttna vi och ville vidare till nästa ställe. Så då tipsa dom oss om en bögklubb istället, men dizza vi för det kosta 20 dollar i inträde. På vägen fick vi också med oss ett gäng skåningar som också var på rodatrip. Gud vad det kändes bra och höra skånska sådär. Det var som musik i mina öron. haha.

Kvällen sluta vi i en dålig sighseeingtur av en taxichaffis som tyckte där borde vara ett ställe öppet kl 4 på natten, me vi hitta inget och bestämde oss för att ge upp. Jag och Mathilda åkte hem och dom andra körde efterfest på hotellrummet all night loong.

Inga kommentarer: