måndag 30 juni 2008

såå trött

Jag är såå trött och vill bara sova. Men jag är uppe, är dock inte så pigg och tror inte riktigt jag är redo för ett barnkalas med 10 småbarn. Men det blir nog bra. Blir nog kul när man väl kommit dit.

Jag skulle vakna 7.50, vilket är 30 minuter tidigare än jag normalt går upp, den tiden jag går upp om jag ska ut och gå i backen. Så jag var riktigt trött när barnen väckte mig 7.30 och inte kunde somna om för jag endå skull upp om 20 minuter. Så nu sitter jag här nästan och sover.

Erin har erbjudit sig att hjälpa mig att handla till mitt kalas på måndag, så det blir bara ikea idag. Så jag slapp ta hand om det själv. Jag tyckte det var jätte snällt, för då innebär ju det att dom kommer betala allt det också. Och det är jätte snällt.

Igår fråga Erin också mig vad jag ville ha i födelsedagspresent, kläder, kamera eller ipod? Så sa jag att jag redan har allt jag vill ha eller behöver, så jag vet inte, Vilket jag normalt brukar svara i mina födelsedagslistor. Eftersom jag är så "stor" nu och make my own money, och sparar och grejjar. Så köper jag vad jag vill ha, när jag vill ha det.

Men en biljett till Goldegatefestival, en mexicoresa, en floridaresa, en liten kamera, en ny renumentation på veckorevyn, paket från sverige eller lite pengar till allt detta, skulle ju dock inte sitta fel. Så det är väl min önskelista för iår.

Jag kan inte riktigt förstå att det är redna på måndag jag fyller år, men blir ju dock bara 19, så är ju absolut ingen stor grej. Men nääääästa år. wooohoo. och då är jag till och med hemma i Sverige.

Inga kommentarer: