onsdag 11 juni 2008

Lör + sön

Lördagen mådde vi inte så bra. Jag låg i sängen väldigt länge sedan tog jag tag i mig själv åkte downtown med Josefin (en tysk aupair) vi åt middag och bara snacka. På kvällen skulle jag såklart jobba. Men det gick jätte bra så väldigt lugnt. sen blidde det sängen tidigt. Var väldigt trött.

Söndag var där festival i Haight/ashbury så jag, mathilda och Erika drog dit och kolla läget. Det var väldigt mys, kändes som Landskronakarnevalen. (förutom att man inte kände någon. haha) Köpte lite mat och frukt sedan drog vi till Golden gate park för mys på hippiekullen. Sedan joinade kalmargänget, Nattiz och Cissi oss. Det var väldigt mys. Men vi tröttna efter ett tag så jag, Nattiz och Cissi tog kalmargänget på en riktigt bra sighseeingtur i San fran. Det är så mycket lättare när man har bil. Vi körde upp till twinpeaks (utsiktsplats), the painted ladies (huset fullt spelades in), lombard street (den krokigagatan), Goldengatebridge. Sedan på kvällen blev det biomys. Vi såg the strangers. Men den filmen har jag så mcyket att säga om så blir ett eget inlägg om den i min blogg. haha. Väldigt irrterande film kan jag i alla fall säga. Efter filmen skulle vi köra hem killarna och hitta inte. Och dom visste inte heller var dom bodde så vi körde vilse och körde runt i 2 timmar. Kom i säng själv runt 3. Men kul var det, vi hade till och med picnic i bilen. haha.

Helgen har helt enkelt bestått av för lite sömn som man behöver ta igen nu. Så det bli snart godnatt.

Inga kommentarer: