onsdag 4 juni 2008

Surfing and dolphins

Igår testa vi då på surfing. haha. Vi tog en lektion for 35 dollar också fick man en timme ute på vattnet. Det var tillräkligt kan jag saga. Instruktören var lite rolig. Men Josefin lyckades att stå upp och jag lyckades nästan, eller ja jag stod upp men föll ner lika fort. haha.

Men nu kan jag i alla fall lägga till pa min lista att jag surfat. Skit coolt. Lite sa träningsvark i armarna, bränd baksida och små blasor lite överallt fran surfingen får man val stå ut med. Det var vekligen en upplevlese så.

Efter sufringen var vi helt döda så vi gick och la oss i poolen lite. Sedan slöa vi pa rummet. Lite tragiskt faktiskt, men vi hade redan fått för mycket sol och var väldigt trötta.

På kvällen åt vi middag på en italiensk restaurang. Efter det mötte vi upp killarna som vi träffa i fredags och umgicks med dom. Lite sådar lugnt bara. Så det var trevligt. Men jag var valdigt trött så vid 12 gick vi hem och la oss.

För att sedan höra klockan ringa 6 imorse. Då vi skulle ner och boka simmning med delfiner. Så nu sitter vi och väntar ut tiden for det. Om en och en halvtimme bär det av. Valdigt dyrt men det ska också bli valdigt spännande.

Min läpp är helt svullen. Det blir alltid så när jag är på semester och badar i havet. och det gör såå ONT!

Inga kommentarer: