tisdag 1 juli 2008

Paket från Sverige gör hela veckan

Jag blir så glad när jag får paket från Sverige. Det lixom pirrar till i hela kroppen när dom frågar efter Felicia, där i dörren och jag får skriva på. Och sedan öppna det här underbara paketet som någon i Sverige har paketerat ihop till mig. Det är rät jobbigt att skicka paket, därför blir jag så himla glad när folk tar sig tid att göra det. Och eftrsom jag bara fått 4 paket på mer än 8 månader, är det lixom ingen vanesak, utan det är väldigt speciellt när där dyker upp ett paket från Sverige.

Ungefär som ett besök. även fast ett besök från Sverige är lite svårare att få än ett paket. Men det är lite samma känsla. Den här paketkänslan kommer sitta i hela veckan. För nu är jag helt lycklig.

Även om jag till och med bett om paketet och betsällt en massa godis till mitt barnkalas, är det endå samma känsla. woohooo, för Sverige paket.

Tack så mycket!

Inga kommentarer: