torsdag 10 april 2008

6 månader


Idag firar jag 6 månader i staterna. Det är helt otroligt. Jag har nu bott i USA i 6 månader och det är helt fantastiskt.

Det mest fantastiska är väl staden, relationen man fått med barnen och att slippa Landskrona.

Det är så mycket som också är dåligt med att vara iväg såhär, så många man saknar. Men som sagt det är bara 7 månader kvar och då kommer jag hem till allt det där som både är bra och dåligt.

Det är mycket likheter mellan USA och Sveirge men också mycket skillnader. Jag måste verkligen säga att Sverige är bättre. Nu när jag bott här i 6 månader och fått uppleva allt så föredrar jag Sverige.

Så ingen risk att jag flyttar hit. haha. Jag ska hem om 7 månader, Jag lovar. Sen hur länge jag stannar det är en annan sak. haha.

Idag ska jag fira mina 6 månader borta med att gå i skolan. Vilket är det tråkigaste som händer under veckorna. Men jag måste. Så wooohoooo 6 månader.

Inga kommentarer: