torsdag 10 april 2008

Sun valley

Ja vi åkte då till Sun valley, Memas house, i torsdags. Jag, Erin, Chase & Hayden. Jon var redan där.Flygresan gick jätte bra och planet var typ helt tomt, skit skönt, så barnen kunde rasta av sig lite utan att störa alla.
.
Direkt på kvällen så skulle såklart föräldrarna ut och jag passa barnen. wiiie. eller inte. Eller jag gillar ju när föräldrarna går ut och jag får va för mig själv med barnen. Men endå hade redan jobbat hela dagen och gått upp tidigare än vanligt.
.
På natten vakna Chase och kom ner till mig och väckte mig, även fast föräldrarna låg och sov i rummet brevud barnens. Vilket jag tyckte var lite gulligt, men kände mig väldigt dum när jag stod och hjälpte Chase att hitta bunny and duck och Erin kommer in.
.
Men inte mitt fel, klart jag hjälper barnen om dem kommer till mig och gråter. Dagen efter åkte jag, barnen och Erin och badade. Erin tycker fortfarande badstället är helt fantastiskt och barnen hade väldigt kul. Sedan åkte vi och hade lunch på Perrys.
.
På fredagen skulle bara Erin och Mema ut så jag jobba bara till 6. haha wooow. Jon tog hand om barnen, även om dem ville att jag skulle lägga dem.Sedan var det lördag och jag börja kl 9 och jobba förmiddagen. Så föräldrarna kunde åka skidor tillsammans. Sedan kom dem hem och alla sovmiddag. Jag jobba sen kvällen.
.
Söndagen var jag ledig hela dagen tills kvällen när föräldrarna skulle ut. Jag känner att jag kan lika bra jobba när vi är i sunvalley för jag har inte något annat att göra precis. Så bättre och få igen lediga dagar senare.
.
Flyget hem var jobbigt, vi var tvugna att mellanlanda i Seattle. Nu har man dock varit där också, även om det bara var på flygplatsen. haha.
.
Nu är jag helt slut och har en heeel vecka framför mig. Tradigt nog hade vi planerat att göra något kul i helgen, men tyvärr så bestämde mina kompisar dagen innan dem pratat med mig och då ska jag ju jobba såklart.
.
Så inte nog med att jag reda missat en massa när jag haft besök, sen missar jag en massa för jag ska iväg me min värdfamilj och nu missar jag för jag ska jobba. Sen får jag besök igen. Även om jag verkligen tycker det är underbart att få besök, så är det lite tradigt med allt annat som man missar

Inga kommentarer: