tisdag 1 april 2008

Saknade

Detta är då Mamma och Mormor påväg till Alcatraz. Jag gissar att dem försöker göra lite narr av mig, genom att fota sig själva, eftersom det är vad dem gjort i två veckors tid nu. Men jag överlever.

Nu har dem åkt hem, dem flyger väl fortfarande. Jag hoppas dem haft en trevlig resa. haha. Jag kan säga att jag redan saknar dem jätte mycket. Det är verkligen så när man precis vant sig så ska dem försvinna igen. Men men sluta böla nu, det är 6 månader kvar, sen är du färdig här.

Idag fråga Erin när jag skulle tillbaka till Sveirge. Jag bara jag har vatt här i 6 månader nu om 1 vecka. Så räkna hon efter och kom fram till att jag skulle hem i oktober. Det känns ju lite så att dem inte har någon koll alls på det. Men det har ju i alla fall jag, som tur är.

Men tiden här har gått väldigt fort och resterande av tiden kommer också gå väldigt fort. Tur är väl det, annars hade man ju inte stått ut så länge.
Idag skippa jag skolan, för Cissi är i mexcio eller hon har väl kommit hem nu, men jag ville i alla fall inte gå dit utan henne. Så jag gick och träna istället.

Vilket kändes mycket bra. Med tanke på att jag och Nathalie har startat en tävling from idag. Vi ska se vem som går ner mest på en månad. Vilket peppar en förhoppningsvis.
Sen det tradiga i denna tävlingen är att jag har så mycket denna månaden som hindrar mig fårn att träna. Men jag ska nog lösa det endå.

Btw, ska till Sunvalley på torsdag. Så kommer sitta rätt så mycket vid datorn där. Där finns ju inte för mycket att göra när jag inte jobbar. Jag ska jobba en extra dag också, så ska jag få det ledigt när Heidi är här. Perfekt. nej, lite sömn på detta nu. Godnatt.

Inga kommentarer: