lördag 12 april 2008

ahh Sommar

Vädret blir bara bättre och bättre och just nu sitter jag utomhus kl 20 på kvällen i shorts och fryser inte. Jag känner doften av sommaren och jag bara njuter. Kan man göra annat?

Idag har det vatt extremt varmt, en kompis från brasilien sa att det idag kännts som hon var hemma. Det måste ju tyda på att vi har det skitgott här i San francisco. Sorgligt nog är jag sjuk och kan inte vara ute för mycket i solen. Men köpte Tylenol idag och hoppas på att må bättre efter en godnattssömn.

Men först och främst måste jag skryta lite till. Jag försökte sova middag inne på mitt rum, men kunde inte för jag svettades i linne och shorts. Förstår ni? haha. Sedan nu till och med på kvällskvisten var jag tvungen att ta en kalldusch för att kyla ner mig.

Inget är bättre än sommarvärmen. Det är en perfekt kväll, grannen har grillfest och jag sitter här för mig själv och har precis lagt barnen. Mina kompisar är ute och festar, men jag är glad endå. Jag har så mycket att se fram emot.

Heidi kommer på måndag, Sedan har det bokats konsertbiljetter till 3 doors down, så jävla kul ska det bli. Jag, Heidi, Cissi, Erika, Nathalie och Linda. Ohyeah.

Fy fan vad jag har det bra, Ibland förstår jag verkligen inte vad det är jag vill hem till?

1 kommentar:

ceciliafondin sa...

jag är glad att du hade en bra kväll! (såhär dagen efter är jag lite avundsjuk) OCH VI SKA PÅ THREE DOORS DOWN!!!! jag är så lycklig..