torsdag 17 april 2008

Heidi

Nu är Heidi äntligen här. Det tog en jäävla tid och få hit henne. Det var verkligen en massa klabb. Väldigt synd om Heidi, eftersom hon redan var flygrädd innan och sen blir det värsta klabbet.

Planet från köpenhamn blev 9 timmar försenat, vilket gjorde att hon missa planet i Atlanta som skulle ta henne till San francisco. Jag visste om att det skuölle bli försenat men dem flyggrejorna sa att hon endå skulle komma i tid till San francisco.

Jag gick runt och leta efter henne i 3 timmar på flygplatsen, skitorolig. Det var verkligen en katastrof. Sedan var jag tvungen och åka hem och alla försökte hjälpa mig. Mamma, Moster, Mormor, Carsten, Erin och Lina. Tack så mycket.

Till slut på kvällen fick vi fram att Heidi fortfarande var i Atlanta och skulle inte åka därifrån förrens kvällen efter. Katastof.

Jag åkte till flygplatsen efter halva konserten och hitta inte henne. Blev katastrofalt orolig igen. Jag börja gråta och hela köret och inte en jävel kunde hjälpa mig. Vi hade fått i princip ingen hjälp med att hitta Heidi, så sjukt irrterande att dem inte fattar att man behöver veta mer.

Men nu är Heidi här och mår bra. Hon fasar dock lite över hemresan och förhoppningsvis löser det sig bra. Hon behöver inte mer skit denna resan faktiskt.

Inga kommentarer: