torsdag 10 april 2008

En såndär underbar dag

Idag kom Erin och Hayden hem lite senare än vanligt, vilket gav mig mer tid vid datorn, till ingen nytta.
Sedan tog det lite tid att få Hayden att göra som jag ville. Men iväg kom vi och jag skulle först till min bank, citibank, och föra över pengar till Josefins bank, wells fargo.
.
Ja tydligen så funkar det inte att göra så i usa, så fick ta en runda till wells fargo också. Men Hayden klaga inte, som tur var. Sedan gick vi till Eureka park och lekte lite.
.
Chase kom hem och barnen hade lunch. Själv hade jag lunch lite senare och satt och njöt med en ny tidning från Sverige. Underbart.
.
Barnen sov middag, sen hade vi en playdate med Nathalie och Sarah i Alma park. Så vi begav oss dit. Barnen ville inte riktigt leka med varandra, så vi fick roa dem lite. Men jag och Nathalie fick i alla fall umgåtts lite.

Sen bara sådär mitt i allt bestämde vi oss för att hon skulle med och träna efter jobb. Vlket gjorde träningen så mycket roligare. Och jag tror vi båda kommer ha träningsvärk imorgon. Perfekt!I

dag bokades resan till Hawaii också. Jag och Josefin åker den 29 maj. Såå underbart, bara relaxa och njuta. Jag ser verkligen fram emot det. Det ska bli riktigt gött.
.
Men innan dess ska det bli hårdträning. ohyeah. Nu kör vi. Jag ska göra ett schema till Nathalie också, vad hon ska äta och sånt. Haha jag tycker det är skitkul att göra sånt. och tydligen tycker Nathalie att det är skitkul att följa. Så kan det bli bättre?

5 kommentarer:

Anonym sa...

usch... varför ska livet vara så hårt mot en ibland? *helt död* Krya på dig!

Anonym sa...

Aha, här har vi en av dom från USA som varit inne och läst min blogg. Jag undrade vem från USA som kan ha hittat den. Tack för ditt besök och hoppas din dag blir bra!

Anonym sa...

Svar: Hoppas du får det riktigt kul då :) Tack, detsamma!

Anonym sa...

haha ja, man vrider verkligen på dygnen, inte bra :)
ååh jag vill också bo i gayområde! ballt!!

Anonym sa...

Hej du där borta i staterna! Jag antar att jag inte kan fråga dig vad du gör uppe såhär dags, det är väl bara här det är okristligt tidigt? Men å andra sidan har jag ju iaf liiite koll på att klockan inte är lika mycket i hela USA som det är här i Sverige, så klockan kan väl vara precis vadosmhelst hos dig? Antar att du jobbar som au-pair (smart fast jag är blond), får väl hoppas att du är en av de som hamnat rätt o fått en bra familj? Har ju läst en del skräckisar om monstermammor o slavarbete, dålig lön o andra hemskheter! Kul att du kikade in i min blogg iaf, jag skriver inte så ofta men det finns en del o läsa iaf, om du vill! :)
Ta hand om dig o barnen!
//Hannah