torsdag 17 april 2008

En soooolig dag

Jag har Sverige besök, shalala, Sååå underbart.

Gårdagen jobba jag som vanligt. Erin fick för sig att ta ut barnen på lunch och fråga om jag och Heidi ville följa med. Såklart ville vi det. Även om Erin är med så är det jag som tar hand om barnen, tycker nästan det är lite komiskt att hon inte tar hand om sina barn själv. Men det är väl därför dom har mig här.

Sedan upplevde Heidi en vanlig dag här och på kvällen åkte vi downtown. Vi gick in i lite utav mina favvoaffärer, min sko affär (helt plötsligt har jag blivit besatt av skor?) Oldnavy. Vi har dock 21:an kvar och HM. Sedan tog vi en fika/middag på Mels drive in, så Heidi fick se det också. Det är sånt standard ställe att ta alla besökare till.

Det blev en hyfsat tidigtkväll. Och vi fick igen lite timmar, jag gick upp imorse och gick min dagliga promenad i backen. Men skippa dock träningen idag, tyvärr.

Men jag och Heidi bestämde oss för att få en bränna idag, så blev det också. Vi är helt brända och ser ut som kräfter. Det bränner lite skönt. Så därför kände inte jag att jag ville till gymmet.

Jag och Heidi tog en promenad till ett mycket vackert utsiktsställe. Som Erin faktiskt tippsat om fyra gånger redan, men jag har inte fått tummarna loss till att gå dit. Det var både närmare och finare än twinpeaks.

Nu har jag precis slutat jobba för kvällen igen. Jag är ledig imorogn och då blir det träning, sen ska jag och Heidi hitta på något, lite beroende på vad för väder det är. Niiice, vi hoppas på strålande solsken, precis som det varit idag. mohahahha.

Inga kommentarer: