söndag 27 april 2008

I like your boobs

Idag fick jag sovmorgon till klockan 11. Det var tänkt jag skulle träna innan jag börja jobba så jag var uppe med tuppen som vanligt. Men när jag var ute och gick min promenad i backen kom jag fram till att vädret var rätt fint och att det hade vatt väldigt najs att sola istället.

Så det blev det. Jag låg ute på decket/varandan och bara götta mig i sådär 30 grader. Nej, jag klagar inte. Bara lite när det inte blåser till på så en hel timme. haha. Ja jag vet att ni i Sverige också börjar få fint väder, men jag har det varmare, så hahahha.

När jag börja jobba så åt vi lunch och såklart åt vi den utomhus i solen. Sedan sov barnen middag. (Jag och Heidi sola ännu mer) Sedan tog vi tåget downtown för att gå i lite affärer, vilket jag lovat Chase nu i 1 månad kanske. Sedan åt vi glass på Coldstone och sen till Disneyaffären, där barnen fick varsin nalle och magictowel. Lyckliga blev dom.

Vi köpte hem mat från Pandaexpress som barnen fick äta framför en film. Det var väldigt mysigt. Sedan somna jag väldigt tidigt som alla andra dagar. Lina ringde till och med och väckte mig kl 22. hahaha. Men det bästa på hela dagen är ju att få gå och lägga sig, eller hur Heidi?

Inga kommentarer: