söndag 27 april 2008

Mysdag

Under tiden Heidi har vatt här, har typ Jon vatt borta alla vardagar och hela dagarna (plus nätterna). Så hon har knappt träffat på honom. Sedan Erin har typ inte jobbat något. Jag tror max att hon har vatt på sitt jobb en dag under Heidis vistelse. Så Heidi har inte riktigt fått sett hur det går till här.

Men hon har dock fått sett dom där jobbiga situationerna, när Erin ska vara där uppe och blanda sig i vad jag och barnen gör. Vilket är extremt jobbigt. För jag vet inte var jag ska ta vägen eller vad jag ska göra, när hon sitter och leker med sina barn.

Idag var en sån dag. Hon sprang här uppe och laga mat och hade sig. Samtidigt som Hayden och Chase skrek på henne rätt mycket. Hur ska man då bete sig som aupair?

Men vi har endå haft det jätte mysigt ute på varandan i solen. Lekt med en massa leksaker och bara myst.

Inga kommentarer: