fredag 11 april 2008

Sleten och sol

Ja, Jag är så sleten som man bara kan bli idag. Igår brände jag hela huvudet, plus gick inte och träna. Under natten sov jag uruselt, fick ont i halsen och öronen. Som har suttit i hela dagen.

Men jag lät inte detta förstöra dagen, för solen verkligen sken utomhus. Så jag och Hayden gick en liten runda till parken. Sedan hem, möte upp Chase. Lunchen hade vi som picnic ute på gräsmattan, verkligen jätte mysigt.

Sedan sov barnen lite middag, sen tog Erin iväg dem för lite bad hos en av hennes kompisar. Vilket gjorde att jag slutade redan klockan 3.
I normala fall hade jag hunnit träna, handla, åka downtown och fixa en massa, ta ett långt bad och bara ta hand om mig själv. men eftersom jag inte mår bra någonstans, så har jag legat i sängen heela eftermiddagen, försökt få i mig lite glass. Det enda som funkar.

Jag och Nathalie skulle haft filmkväll, me svenskfilm, me vi var trötta så vi skippa det. Så tänkte jag se filmen själv. Men så funkar inte filmen, snacka om irrterande. Nej nu ska jag trycka i mig aspirin och sen sova. Tack och hej.

1 kommentar:

Anonym sa...

blir lätt så att man hamnar här!