måndag 19 maj 2008

Ballet


Jon kom hem i torsdags och föräldrarna gick ut och åt då. Vilket betydde att jag jobba kväll. Helt okej, skönt och slippa känna sig tvungen att gå och träna i denna värmen. an svettas bara man står upp. Det är riktigt varmt alltså.

Igår kom Fran, Jons mamma, Som alltid är så trevlig och go. Men jag tror inte Erin gillar sin svärmor allt för mycket. För ibland har Fran lite roliga saker för sig och då skakar bara Erin på huvudet. haha. Och jag kan inte hålla mig för garv.

Dagen igår var också lika varm. Och natten till igår sov jag med fläkten på hela natten, Så kändes som jag sovit i viddrag, därav fick jag huvudvärk som satt i hela dagen.

På kvällen var det dags för Chase och sin balettgrupp att ha sin avslutningsuppvisning för terminen. Vilket betydde att familjen var inbjudna, jag också!!!! Hon var så söt. Men det var mest lek, jag trodde endå dom gjorde några balettmoves men icke.

Efter balettuppvisningen gick vi alla ut och åt middag. På väg till restuarangen åkte jag med Jon. Och i bilen frågar han om jag fundert lite på att stanna ett år till? Vilket gör att jag nu har en väldig beslutsångest.

Ska jag åka hem till alla mina nära och kära? Eller ska jag fortsätta leva mitt spännande liv i San francisco? Det är ett tufft beslut och jag måste fundera mer. Nu är det dags att göra ved sig. Snart dax för Haydens födelsedagskalas på pumpkinfarmen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Godmorgon! Oh lyckliga dit som bor där.Hoppas att du får en fin dag!