söndag 18 maj 2008

Kamera

Igår var en vanlig dag. Chase gick dock på balett senare än vanlit, men annars var allting som vanligt.
.
Efter jobb åkte jag och Nathalie till Best buy och köpte mig en ny kamera. En precis likdan som Nathalie. En nikon d40.
.
Den är verkligen skit bra och jag bara älskar ljudet som kommer varje gång man fotograferar. Jovisst den är lite större, men bilderna blir såå bra. Jag är verkligen helnöjd. Och man kan visst ta egobilder. haha. Vi var ju lite oroliga för det först, men det funkar utmärkt.
.
Så idag har jag tagit ca 100 bilder på mina barn, och lite annat tjafs. Perfekt. Bilderna kommer i bilddagboken om ett tag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej. Jag kom in på din blogg av en slump och läser att du köpt en Nikon i San Francisco. Jag ska till USA på semester nu på måndag. Första stoppet blir just San Francisco och är väldigt sugen på att köpa en systemkamera där. En Nikon. Var köpte du din? Är det ett ställe som du kan rekomendera? Och vad fick du betala för den? Objektiv?
Tack på hörhand /Caroline