lördag 10 maj 2008

Lööördag

Igår ville mina värdföräldrar gå ut igen som vanligt. 3 gången denna veckan jag jobba kväll. Idag fick jag dock gå och träna innan och dom såg till att vara hemma så jag sedan kunde gå på bio. Därför är det okej.

Jag mötte upp Cissi, Nathalie och Linda för bio. Forgetting Sarah marshall (Dumpad på svenska) Dn var vääldigt rolig och ja jag skratta högst i bioslaongen. Under ett klipp var jag påväg och tappa andan. Kanske inte var så roligt egentligen, men jag var trött så?

Innan filmen skulle jag framkalla två bilder på barnen till mothersday imorgon. Står jag och Linda i kön och två killar börjar fråga ut oss om vårt liv här. Dom avslutar med om vi vill se en inspelningstudio och vi fick deras kort och sånt. När dom gått började en mörkhyad man, som också pratat med killarna, bege sig på mig och tyckte jag va vacker och att jag skulle ringa dom där killarna. Han trodde också han skulle bli nya tupac och jag skulle säkert få höra om honom när jag var tillbaka i Sverige.

Under bion satt jag och frös och fick sedan ont i halsen, såklart. Natten lyckades jag ta mig igenom. Även om jag fick hjälpa Hayden på toaletten mitt i natten och att han kom och väckte mig på morgonen.

Jag gick ut och la mig på vår baksida för att avnjuta solen lite. Fick pratat med Lina och Hanna i micken, eller snarare lyssnat för dom prata med varandra. Sedan kom Nathalie och låg och sola med mig. Sedan kände vi att vi var tvugna att göra något under dagen. Så vi tog Nathalies bil och åkte över Goldengatebridge till Marin count för att åka till en strand som Nathalie var på förra helgen. Vi körde lite fel och kom till en annan strand, väldigt trevlig sådan. På vägen där ifrån blev det en massa bilder.

Sen åt vi och åkte till utsiktsstället här vid mig. Där blev också en massa bilder. Jag bara älskar Nathalies kamera. Nathalie skulle sen jobba och fick bege sig hem. Så tänkte jag sova lite middag innan kvällens aupairträff. Men såklart kom familjen hem och börja gallskrika utanför mitt rum.

Kvällens aupairträff bestod av fireworks vid Baybridge. Det var väldigt fint och det kändes lite som nyårsafton. Jag var där med cissi och hennes besök, Lela och vi önska varandra gott nytt år. haha.

Nu mår jag skit imorogn och ska kanske på frukost med Josefin imorogn om jag inte ska träna. Vi får helt enkelt se hur jag mår imorogn. Ett måste under dagen är också födelsedagspresenter till Hayden, som har födelsedagspartaj på lördag. Nu ska jag ta lite tylenol och sova. Godnatt!

Inga kommentarer: