torsdag 8 maj 2008

Ta tag i dig själv

Jag hade planerat hur jag skulle skriva en lista på allt jag behövde ordna, som gjorde att jag kände mig stressad. Jag kände att jag verkligen behövde ta tag i mig själv och sätta fart. Så istället för att skriva den dära listan, gjorde jag det mesta utav det istället.

Jag städa Chase rum, Haydens rum, la rätt alla deras kläder (som dom bara kastar in). Jag städa köket, rensa ut mina tidningar, damma mitt rum, ställde iordning mina skor, la rätt mina kläder (som jag på senaste också bara kastat in) och jag dammsuga. För första gången på 7 månader så dammsuga jag mitt rum själv. Innan har jag inte kommit fram till hur dammsugaren funka, men nu så gick det jätte bra. Och mitt rum är skinande rent. Sedan jag kom till USA, har jag inte vatt sn städgalning, men idag kom den gamla Felicia fram. Det var faktiskt lite trevligt att hon kom och hälsa på sådär igen.

Jag har också tränat, tvättat och vatt på Randall museum med barnen idag. Så jag känner att jag har tagit tag i mig sjäv lite.
Nu behöver jag bara få kontroll på mina pengar och köpa en ny kamera, så kanske känslan försvinner?
Btw, Jag har vatt i USA i 7 månader idag. Det går bra nu, kompis ,det går bra nu.

Inga kommentarer: