söndag 11 maj 2008

Mother's day

Idag är det Mother's day i usa. Som vanligt så är jag så snäll mot mina värdföräldrar så jag och barnen hjälptes åt med varsitt kort till henne. Vi gjorde hand och fotavtryck på ett papper, sen framkalla jag två bilder som vi klistra på. Barnen gick ner och gav dom till henne, så jag vet inte vad hon sa om det. Men dom sitter i alla fall inte uppe på kylen. Och jag tycker det är förjävligt. Jag tycker dom ska värsta wooow och rama in det och spara det i all evighet, men icke.

I alla fall är fortfarande sjuk. Jag mår verkligen inte bra, har ont i halsen, huvudet och öronen. Det är verkligen skittråkigt, för man orkar inte göra något. Mer än och ligga i sängen. Vilket jag har gjort mestadels av dagen. Sen åkte jag och Clara downtown för att köpa presenter till våra barn. Vi gick till Ross och jag hitta verkligen en massa leksaker till Hayden. (Som har kalas på lördag) Det blev en Disneybok, (med massa olika berättelser i), baseballset som skjuter upp bollarna, bowlingset, Spindelmanlego, Dragontales-dvd, puzzel med planeter och sånt och pyjamas med bilar på.
Jag och Clara åt också på Panda express och guuud vad jag sakna Heidi där. Det är ju vårt ställe, haha.

Jag har blivit medbjuden på Chase balett uppvisning på fredag och jag ser verkligen fram emot det. Jag måste bara ha köpt en kamera innan så jag kan få komma ihåg uppvisningen föralltid sen också.

Jag fick pratat med pappa och Agneta idag så dom ska föra över pengar till min kamera. Perfekt, hoppas dock dom gör det snart så dom hinner komma över och jag hinner köpa den. Vågar dock inte be om förskott på lönen, även om det är för en bra anledning, men Nej.

1 kommentar:

lo mejor sa...

är dem dumma? Det är klart att sånt sk aupp på kylskåpet! Hmm..