fredag 2 maj 2008

Jaha

Heidi har åkt hem och här är lika tomt igen. Jag vet ju att alla tyvärr ska åka hem igen, men jag hinner vänja mig vid att ha dom här och det är lite tråkigt att bli lämnad ensam igen.

I alla fall är det tillbaka till vardagen nu, vilket innebär jobb, jobb, jobb och träningen. Kanske något helgnöje lite sådär. haha. Nej så hemskt är det inte, men känns så emellanåt.

Nu när Heidi har vatt här har barnen varit så extremt jobbiga. Så diskutera jag detta lite med mormor, för dom var ju extremt jobbiga när dom var här också, och vi kom fram till att dmina barn är avundsjuka, för dom inte har mig för sig själv längre.

Det kan ju verkligen stämma, för annars konkurerrar dom bara med datorn och den får jag inte ens sitta vid, så bara springer där lite emellanåt. Därför när någon kommer kan jag förstå att det blir för mycket för dom.

Så nu har barnen i alla fall betett sig lite bättre och det gillar vi!

Inga kommentarer: