onsdag 28 maj 2008

Förlänga

Idag prata jag med min pappa och Agneta. Vi skulle ha pratat i söndags men jag försov mig. Så blidde idag istället. Jag och pappa prata om allt vanligt först, sen kom vi in på det här med förlänga. Han var så snäll att han höll med mig till fullo. Lixom vad ska jag göra i Landskrona i November? Sedan förstod han alla mina argument för både att stanna och åka hem. Han tyckte också att jag skulle be om mer semster, om jag valde att stanna längre, så jag kunde komma hem och hälsa på. Han och Agneta skulle till och med betala min biljett.

Så nu hänger det lite på om familjen kommer vilja ge mig mer semster eller inte. Men jag har endå inte riktigt bestämt mig. Men klart det hänger på vad dom känner för det.

2 kommentarer:

michelle sa...

hahaha du skriver exKT LIKADANT I DINA BLOGGAR :p

lo mejor sa...

jag vet vad du kan göra i november i landskrona, du kan gratta mig på min födelsedag :).
Tack för kommentaren förresten :) Vilken frisör köpte du den av, plattången alltså?