söndag 18 maj 2008

Stranden

Idag började jag en och en halvtimme tidigare för Erin och Jon skulle iväg och kolla skolor till Chase för framtiden. Jag och Chase mös här hemma lite först. Åt frukost, men jag är fortfarande sjuk eller något och mådde mest illa.

Sedan gick vi till Almapark där vi mötte en japanskaupair, som vatt här lika länge som jag. Men jag har aldirg träffat henne innan, så vi hade en playdate.

Det var verkligen underbart väder idag och efter lunch kom Erin och sa att hon ville umgås med oss. Vi åkte till Bakerbeach. Först var det jätte mycket klabb med att få på kläder på barnen, som vanligt när Erin är med.

Hayden har också blivit jätte mammig och gnäller hela tiden. Det är verkligen skit jobbigt och krävande. Jag hoppas verkligen det går över snart. Eller att Erin kan försvinna ur huset när jag jobbar. Men det lär ju inte hända så.

Men iaf det var trevligt på stranden. Vi var precis vid Goldengatebridge och jag fick jätte bra bilder på bron. Perfekt!

Inga kommentarer: