söndag 18 maj 2008

Förlänga

Idag har det verkligen varit varm. Det har legat runt en 30 grader. Emellanåt var jag tvungen och gå in för det var för varmt ute. Det är inte ofta man kan säga så. Vi har varit ute på baksdan nästan hela dagen. Riktit najs. Jag älskar värme. Det ska fortsätta så här hela veckan, ska till och med gå upp till en 35 grader. Vaaaaarmt!

Idag vid middagsbordet berätta jag för Erin att jag var helt klar med skolan. Så sa hon att hon trodde inte man behövde gå i skolan egentligen. Så var jag då tvungen att förklara att om man skulle vilja förlänga eller få sin resa hem till Sveirge betald är man tvungen att läsa 60 timmar under det året. Så hon bara, jätte glad: vadå vill du förlänga? Jag vet inte, sa jag, vi har inte riktigt pratat om det.

Jag vet inte. Nu när hon sa så blev jag ju ännu mer velig. Jag har verkligen det skitbra här och just nu. Men känns som att det kommer ta slut efter sommaren

1 kommentar:

michelle sa...

du kan inte sätta ut naken bilder det finns peddos på internet.