lördag 24 maj 2008

Toooday

Idag när jag vakna var vädret verkligen sjukt tråkigt. jag som hade planerat och åka till alla turistattraktioner och ta en massa bilder. Men det sket sig. Jag och Cissi drog downtown för en massa shopping istället. Jag var ju tvungen att köpa ny bikin till torsdag. (Jag ska till HAWAII!!!) Sedan blev det lite annat nödvändigt också.

Erika har fått en kompis på besök och Nathalies kompis från andra sidan Goldengatebron är också på besök. så Jag och Cissi ska joina alla dom hemma hos Nathalie med en massa alkohol. Det kan bli väääldigt kul och väldigt fnittrigt.

Tyvärr så jobbar jag kväll som vanligt. Så alla är redan på plats. Gav mig dock lite mer tid att göra ved mig. Men alla, spciellt Nathalie som börja vid 17 idag, kommer vara helt på det redan. Men om jag nu lyckas köpa lite alkohol, med Olivias fina present, kan jag kanske komma ikapp, annars blir det svårt. Men är helt taggad nu så hoppas på det. Jag kör på urringat så bör väl till och med funka med mitt eget leg då. haha.

Nej, nu får mina värdföräldrar gärna komma hem så jag kan sluta sitta här och deppa och komma igång. Paaaaarty.

Inga kommentarer: