söndag 25 maj 2008

Öldrickande

Igååååår jobba jag sen drog jag till Nattiz. Där alla redan hade börjat dricka en massa. Jag skulle handla med mig en massa öl. Så gjorde ved mig rejält och sen gick upp till affären, med olivias leg. Men vet ni vad jag behövde inte ens visa leg. woohooo. Såå grymt istället. Men det är väl så när man egentligen kan, så frågar dom inte. Han i affären tipsa mig om att jag skulle ha en massa lime och sånt till också.

Sedan hoppa jag in i en taxi. Nathalie hade inte gett mig exakt adress så vi yra omkring lite först. Jag gav typ ingen dricks och han blev jäte sur och svara inte ens när jag sa hejdå. Men jag är ingen miljonär så.

Kvällen var väldigt intressant. Vi skulle köra lite högstadie och köra jag har aldrig, men kom knappt någonstans utna prata vidare om en massa annat istället. Sen gick jag och Madde över till Nattizs grannar och bjöd över dom, det var bara en av killarna som nappa. Så han följde med över och blev utfrågad om sitt liv.

Jag valde att inte delta i utfrågningen och satt och snacka med Sveirge istället. Jag vet, jag är en nööörd. Men det var faktiskt bara en kille och vi var 6 tjejer, så känns som det kvittar. Nu har i alla fall Nattiz fått in en fot i deras umgänge. Perfekt!. Eftersom hon velat det sen första gången hon såg dom. haha.

Inga kommentarer: