fredag 2 maj 2008

Början på majmånad

Helt plötsligt så har Jon börjat bli helt snäll och trevlig och jag vet inte allt. Medans Erin börjat bli väldigt frånvaranade.
Det känns väldigt annorlunda, men det känns bra att han kan visa en mänsklig sida, han också.

Igår tog Jon ut mig och barnen på lunch, även om Hayden var på ett väldigt dåligt humör, hade vi det trevligt. Sedan åkte vi vidare till Cityhall, för både jag och barnen skulle få se innuti. Det var trevligt och woow vilket ställe istället.

På vägen hem körde vi en omväg så jag skulle få se "The painted ladies". Jag måste bara säga att det var otroligt vackert. (Det första stället jag ska till när jag fått min ny kamera.)

Jon undvek jobb i nästan 3 timmar och var med mig och barnen istället och det var faktiskt jätte trevligt. Han berättade om en massa saker och historia om San francisco, riktigt intressant.
På kvällen skulle familjen ut och äta och jag var trött och hängig och tacka nej till det. Istället stanna jag hemma och dega i min säng.

Idag skippa Erin jobb, för att umgås med barnen. Jag valde att stanna hemma, för att jag fortfarande är trött och hängig.
Jag tror också att Erin känner att hon har vatt mer frånvarande från barnen på senaste. Man märker till och med på barnen. Idag när Erin bada dom, skrek dom efter mig och Jon. När dom annars brukar skrika efter Erin. Så jag tror hon har lite dåligt samvete och jag tror inte hon gillar att hon inte står i centrum längre.

Men i alla fall valde föräldrarna att gå ut ikväll, såhär sitter jag och har lagt barnen. Ska snart lägga mig själv också. Jag, Cissi, Erika och Linda ska på en lite roadtrip till Santa Cruz. Det ska bli riktigt trevligt och där är ju till och med varmare, men allt detta unnebär en tidig morgon så. Godnatt!

(Jag har börjat fundera på att köpa en ny kamera. Nathalie har en Nikon d40, som är väldigt bra. Min har också segat ihopa och nu går det inte ens att koppla in den i datorn längre för då stängs hela datorn av och går inte och starta, vilket jag inte vill ska hända igen. Så jag tror det blir en ny kamera i nästa vecka)

1 kommentar:

idaar sa...

hoppas du kan kopa en ny kamera snart, ar ju mega segt med en halv kass som formodligen kommer ga sonder innan du aker hem. :-) Sjalv ar man ny dator och grejor man ska kopa. WOHO! Hors ikvall. Puss&kram