måndag 21 juli 2008

Absolute skandinavian weekend

Barnvakten kom 10 minuter försent och barnen var redan klara när hon kom. Hon läste en saga för dom och jag natta dom. Sedan kom Patrick och hämta mig. Med sig hade han Cissi, Mathilda och christoffer. På vägen mötte vi upp Nattiz och Peter som körde en egen bil. Hela dagen hade jag intagit en massa medicin och tagit två powernaps. Och jag visste att det skulle bli partaj direkt när vi kom fram, så jag tog en extra powernap i bilen.

När vi väl kom dit, tagit en sängplats så börja festen. Jag tog fram min tequila direkt och tror att den tog död på alla bakterier jag hade i kroppen. Så därför mådde jag prima igen. När vi sedan gick och la oss, väldigt sent, så sov jag i väldigt mycket kläder (iofs så mycket som jag brukar sova i hemma), så jag höll mig faktiskt varm. Så dagen efter mådde jag också bra. Då var det sol och bad på bryggan hela dagen. Vilket är så himla mys,jag älskar sol och värme.

Efter några timmar där tog vi en nap och mådde prima efter. Sola och bada lite till. Sedan började masterna göra iordning för kvällen. Nattiz var en av om dom. Swedens bord var faktiskt riktigt bra. Absolutvodka shots som var gula och blå. Sedan the swedish bikiniteam som gick runt med spann och spade och hällde absolut vodka i allas munnar. Även Norge, danmark, finland och usa hade ett bord. Där man hela tiden fick gratis dricka, massor av dricka. Innan detta hade ingen ätit middag heller, så det var några som decka innan 21 och nattiz var en av dom. haha. Alla gick och la sig innan 2. och jag tror att jag själv decka runt 1. Jag var såå himla packad. (Förlåt, mamma, pappa, mormor och alla andra släktingar som läser detta, men det var faktiskt så.) Men det var så himla kul. Tyvärr blev alla så fulla så ingen vann detta året. haha. Cissi ragga upp tre svenska killar som vi hängde med. Medans nattiz sov och Mathilda ragga på eget håll. Trevliga filurer det där, sedan satt vi med två svenskar till och en japan. Hon japanen var dock väldigt speciell. haha.

När vi sedan vaknade på söndagen, var faktiskt dom flesta utvilade. så då blev det änu mer sol och bad på bryggan. Runt 3 åkte jag och Mathilda hem med Paul och Chris. Det var en låång med trevlig bilresa. Mathilda bröja jobba kl 6 men kom inte hem förrens 7. Vi satt fast i trafiken så i nästan 2 timmar. Fyfaaan vad drygt.

Men hem kom vi och nu är man heeeelt slut, men det är så värt det. Nattiz har räknat ut att hon och jag har nu festat 7 dagar utav 14. Lite vilt och lite sommarkänsla ger det en. Jag gillar det!

Inga kommentarer: