tisdag 8 juli 2008

Vilken dag

Idag börja jag som sagt tidigare, vilket var hemskt. Jag har verkligen varit jätte trött. När jag och barnen lämna huset, begav vi oss till walgreens för att köpa telefonkort, så jag kunde ringa Lina i sweden. Det känns som det var evigheter sen vi prata och under den perioden prata vi minst en gång och dagen i minst en timme. Så därför kände jag att jag behövde ta tag i saken. Under tiden vi var i Eurekapark, försökte och försökte jag ringa, men lyckades inte. Ringde runt till mina kompisar för att få hjälp, och Erika hade lösningen. Fick äntligen prata med Lina och börja nästan gråta, så långt borta hon kändes. Också var hon med Fia och Hanna. Och här sitter jag.

I alla fall efter Eureka park begav vi oss till 24th st för att möta upp mina kära aupiarvänner med barn. Nattiz dizza i sista minut. Och vi satte oss på en bänk och åt lunch med våra barn. hyper mysigt. Sedan gick Mathilda, och jag, erika och cissi begav oss hem till cissi. Där sov alla barnen middag och vi åt glass. Det behövdes i denna värmen. Föööör gud vad varmt det har varit. En dag man egentligen bara skulle spenderat på beachen.

Sedan begav vi oss hem, bada och åt middag, fick jobba över. Och har precis slutat. Nu ska jag bege mig in i badet och duscha och hela köret. Sedan möta upp Nattiz, Cissi och Erri för att säga hejdå innan vi beger oss.

Mellan 9.25 - 9.40 ska shuttlen komma utanför mig, som ska ta oss till flyglatsen. Cancun, here we come.Det känns inte riktigt verkligt, att vi imorgon är på semester, bor på all inclusive hotell, solar och badar och har det såå underbart. Men det är redan imorogn. Såå himla göttit. Ja detta känns bra. Nu kallar duschen.

Inga kommentarer: