onsdag 2 juli 2008

Dagen

Jag vakna imorse och börja jobba halv 10 som vanligt. Jon började också jobba med sitt jobb och Erin gick ut och sprang. Perfekt, tyckte jag, så barnen och jag cykla till rivern och kolla på den. Hade mellanmål och cykla hem. Vi var borta i ca 1,5 timme. Precis när vi kommer hem kommer Jon efter oss på scoootern och sa att han letat efter oss. Jag fråga innan vi cykla iväg om dom ville ha hem oss en speciel tid, med svaret blev nej.

Barnen och jag hade bestämt vi skulle bada i bubbelpoolen när vi kom hem så det gjorde vi. Då kommer Jon igen när vi sitter i bubbelpoolen och berättar att han försöker laga atv:ns. JAHA? vi fortsätter och bada och sen kommer Erin och vill att barnen ska komma ut.

Jag förstår ibland inte vad dom vill? Det är så himla jobbigt. Jag försöker heela tiden. Jag tror dom vill vara med sina barn, eller typ kolla på dom. Och slippa ta hand om dom, utan mest bara titta på dom när dom är söta. Sen när det blir jobbigt vill dom inte mer. Jag tycker dom skulle skaffat en hund istället, eller bara hållt sig till katten dom redan har.

Detta är såååå drygt. Det är mycket bättre när jag inte jobbar och han tycker en massa.

Inga kommentarer: