onsdag 2 juli 2008

Tack

Idag kom Charlie, Jessica, Tatem och Chad hit. Chad sov middag och Jessica behövde jobba och bad mig ta hand om deras barn lite. Vilket sätter mig i en jobbig sits. Det är lugnt när alla barnen leker tillsamans, men när dom alla 4 går åt olika håll blir det jobbigt. Speciellt när det känns som att Jon håller koll hela tiden.

Jag tycker i alla fall om Jessica och Chad. Dom är bra föräldrar och är jätte trevliga. När dom kom tgo Erin och Jon mig åt sidan och fråga om det var okej att dom gick ut någon kväll och om jag kunde ta hand om alla 4 barnen ochom det verkligen var okej. Och jag sa ja. Så sa hon att dom inte hade några planer, men att dom fick se och bara ville veta. Så sa Jon, jo vi har planer vi ska ut i eftermiddag. Då har han redan tagit förgivit att jag ska ta hand om hans barn och hans kompisars. Det är lixom inget problem och jag får extra betalt, men jag vill endå inte att dom ska ta allt förgivet.

Ett tack, lite då och då hade inte vatt fel.

Inga kommentarer: