måndag 7 juli 2008

På väg hem

Nu ska vi snart bege oss ut med bilen. Hemvägen kommer bli ännu längre och ännu jobbigare. För nu ska barnen vara vakna hela tiden och jag ska sitta i baksätet och serva dom med allt dom vill ha. Plus att vi kommer få stana rätt ofta för toalett och matbesök. Tror ni jag ser framemot detta? Nej verkligen inte. Sedan ska vi stanna på vägen och sova på ett hotell och sen fortsätta imorgon. Jag ska sen börja jobba direkt.

Men en ska ser jag framemot det är att komma hem. Till mitt hem, mitt rum och mitt badrum. Mitt san francisco, mitt gym och mina kompisar. jag lääängtar. Fast ska ju bara va hemma två arbetsdagar sen drar jag igen. Men detta är en bra semester jag ska på då och det behövs efter denna familjesemestern.

I alla fall så fick jag 180 dollar av Chad och Jesscia för det jag hjälpt till me med deras barn. Göttitvärre.

Inga kommentarer: