torsdag 17 juli 2008

That's pimp

Sista dagen, Sista kvällen. That was Pimp.

Dagen tog vi det lugnt, drack lite grann, men ladda för kvällen. Vi sa vi skulle va på hotellet till 23 och dricka och sen om vi inte hade kul skulle vi dra till ett disco. men vi hade kul. usch så kul vi hade. Så roligt så att jag avsluta kvällen 1.5 timme innan vi skulle gå upp. haha.I alla fall, vi var med Några killar från australien, jag hann inte prata för mycket med dom, för gick och hämta två nya tequila varanan minut. Sedan var vi med Pennsylvania, Kathy och paul, vegas och 17åringen. Sen kommer jag faktiskt inte ihåg. Det hela är lite suddigt. Dom sluta ge ut Tequila kl 22 i barerna, Så däför eftersom detta var sista kvällen och det är nästan det enda jag kna dricka, behövde jag en massa. Så samla på mig ett helt lager och när baren stängde hade jag 6 i mitt förvar och hade redan hällt i mig ungefär 10 st. Dom är inte små heller.

Sedan blev det för mycket, och det gjorde faktikt inget att Vegas mamma spillde ut 3 stycket, även Mattie blev sur, för han ville ha en. Men sånt är livet. Vi var vid poolen, jag och Nattiz, så ser vi Filmstjärnan som vi kallat honom. Vi hade kollat in honom, kom fram till att han var rätt ung men väldigt lik Zac Efron, som är med i Highschoolmusical. Där sitter han helt ensam och vi två fulla svenskar ragglar fram till honom. haha. stackars kille. Nattiz försvann mitt i utfrågningen och tydligen, enligt nattis, satt jag där i mer än en halvtimme, men kommer inte ihåg alls vad vi pratat om, känns bra.Under tiden hitta Nattiz ett nytt Kanadagäng. Som också var lika trevliga. Vi begav oss till stranden för att hitta den där stora omtalade sköldpaddan. Men ingen lycka där inte. Jag gick på en liten promenad och kände hur jag bara, för en gångs skull, prata en massa. Det känns som killen fick skavsår i öronen som jag malde på.

Sedan gick vi tillbaka till hans kompisar, så var jag med 3 utav 4. Det var jätte trevligt. Men på fyllan, hade jag tydligen en tendens att säga saker fel. Eller ja jag sa det rätt, men det kunde tydligen tolkas på en massa andra sätt och inte alls så som jag mena. Så dom hade verkligen skit kul åt mig. Men jag hade kul också. Tur bara jag slipper träffa dom i nyktert tillstånd för då hade jag skämmts. I alla fall så tog vi en runda på deras rum, mitt rum och sen nattamat. Efter nattamaten, så skulle killarna gå då, så sitter jag kvar me vegas och en tjej, så en av dom killarna blev skitsur och bara Kommer du eller? så jag var en av kanadagänget där, lite coolt. haha. Sedan tillslut fann vi Nattiz och EvanEven. haha. Då försvann två av dom upp på rummet och la sig och dom andra två hände jag med. Nattiz gick och la sig, vi gick upp och föröskte få med oss henne till deras hotellrum, men icke, så dit gick jag själv. Lyssna på musik från hans mobil och snacka om allt och ingenting. Det var faktiskt lite coolt när han hade Basshunter i sin mobil. haha.

Det var dock lite tråkgit när klockan väckte oss så tidigt och vi skulle äta frukos, packa och bege oss. Dels var Nattiz mobil borta och vi var jätte bakis. Dels så hade vi en 17 timmarsresa att se framemot som vi inte alls var sugna på. Vi ville ju helst stanna kvar en vecka till. Men tyvärr tillbaka till verkligheten i san francisco vänta oss. Vi försökte sova så mycket som det bara gick på planet. Hemma i min säng var jag runt 3, somna 4 för att sedan vakna av Jon och barnen 7. Underbart, med människor som kan respektera att andra sover. Jag bara älskar det.

Inga kommentarer: