torsdag 17 juli 2008

Ey!

Vi ställde klockan på 8 varje morgon, för att få så mycket som möjligt ut av vardag. Sen tog vismå powernaps varje dag, för att orka med all fest. Vilket jag själv tyckte var perfekt. Vi kan ju inte sova bort hela vår semester.

Vi hitta ett ställe där vi åt frukost. Ingen höjdare så, men det gick och vi var för lata för att leta upp något annat så blev det stället var dag.Efter det intog vi poolen. Sola och bada och hade det skitnajs. Sedan runt 12 dök pennsylvania upp, prata lite med dom. Prata med en massa andra. Börja dricka runt 15. Det är så annorlunda när man kan dricka hur mycket man vill och baren öppnar 10.00 på morgonen. Då blir man lixom full rätt tidigt.

I poolen var vi hela dagen. Sedan tog vi oss en längre nap denna dagen och trodde att vi skulle bli piggare, men så blev inte riktigt fallet. Men upp kom vi och gjorde ved oss. Sedan begav vi oss ner, mötte upp Pennsylvania gänget. Sedan stod vi och prata med dom och en massa andra killar. Det bara kom fler och fler hela tiden när dom hörde att vi var från Sverige. Så där satt jag och Nattiz och försökte äta mat, samtidigt som det står ca 20 killar runt omkring oss och frågar en massa. Det var till och med en kille som sprang in när han fick höra att vi var från Sveirge. Men vi klagar inte, vi gillar uppmärksamhet. haha.

Sedan blev vi då kompisar med Kanadakillarna också. Under typ 3 timmar försvann alla och jag höll ihop med Scott, en av Kanadakillarna. Vi prata en massa om allt och ingenting. Jätte trevligt, sen kommer tre av hans kompisar och sen Nattiz, som var vääääldigt arg. Så hon körde en fin raggningsgrej. På svenska säger hon: Vem vill hångla me mig? Alla bara vad betyder det. Så säger jag: ni måste svara ja eller nej. Så svara då en ja, så Nattiz, ja nu måste du pussa mig. Garanterat sätt att få napp.

Resten av kvällen umgicks jag med Scott och Paul. Vi vimla runder bland alla och bara va hypersociala. Trevligt var det i alla fall. Och stackars Paul var tvungen att hålla kol på alla sina syskon efter dagen innan. men med lite hjälp från mig, fixa han det bra, så det blev ingen som blev arresterad denna kvällen. haha.

Om ni träffar någon som säger Ey! så är dom troligtvis från Kanada. Det är lixom Kanadas grej, som dom försökte få oss svenskar till att lära sig.

Inga kommentarer: