tisdag 1 juli 2008

Mexico

Jag hade planerat att åka till mexico under min usa vistelse. Jag ville bo på ett all inclusivehotell och bara chilla. Jag skulle först åkt med Josefin. Men det blev ändrat. Så nu var planen att åka med Nathalie. Eftersom vi bara har två veckors semester under ett år och familjen bestämmer en. Var vi tvugna att åka nu i juli om vi skulle kunna åka tillsamans (för det är då Nattiz har semster) Så därför fråga jag min familj om jag kunde få åka den 9 - 13 juli.

Till svar fick jag att det såg svårt ut eftersom vi ska till sunvalley veckan innan och Erin då tar ut semster, så kunde det bli svårt att hon skulle vara ledig direkt efter igen. Så fråga jag om jag verkligen behövde följa med. Med tanke på att Jon inte ska åka skidor och deras kompisar med barn också ska med. Så sa hon att dom ville att jag skulle följa med och att hon skulle prata med Jon om det.

Så därför har jag och Nattiz varit väldigt deppiga och inte trott att vi skulle få åka. Därför skulle jag gå ut och fråga ikväll, eftersom nattiz ville veta vad hon skulle planera under sin semster som börjar nu till helgen. Så jag tog lite mod till mig. Och till svar fick jag, jodå du kan åka. Det är vekligen en dum tid, men vill du åka och det är din enda chans så ska du åka. Nattiz börja gråta när jag berätta för henne och nästan jag också.

Så den 9 juli åker vi till cancun, mexico. Just nu sitter jag och letar hotell. Och Nattiz behöver fixa pengar. Troligtvis jag också, 500 dollar har gått sen jag kom hem från hawaii? men jag har ingen aning om vad det gått till, plus att jag tagit alla mina svenska pengar. Men vi ska till mexico i alla fall. Det ska gå.

Inga kommentarer: