tisdag 1 juli 2008

Vanligt

Igår kväll besluta jag mig för att inte vara sjuk mer, och att jag skulle träna och må bra imorogn, idag då. Och idag när jag vakna mådde jag rätt bra. otroligt trött bara. Men inte så farligt ont i halsen. Så gick upp gjorde mina rutiner som ja inte gjort på evigheter. Och nu sitter jag här i köket och ska snart äta havregrynsgröt. Det är så morgonen ska se ut. Eller egentligen ska en promenad klämmas in, men den får skippa denna veckan, eftersom jag är i stort behov av all sömn jag kan få.

Eftersom jag nu mår bra, kan jag lixom träna idag. Jag har sgat till Erika att om jag försöker mygla ska hon kommahem och hämta mig och dra mig dit. För nu är det ett slut på detta. Jag mår ju så bra när jag väl är där. Det som är grejjen, så bara det att det är jobbigt att ta sig tid. Men serri, Nu är det slut på den gnället.

Nej, nu ska jag njuta av min havregrynsgröt.

Inga kommentarer: