måndag 7 juli 2008

Hemresan från sunvalley

Den var faktiskt helt OK. Konstigt nog så kändes det bra hela tiden. Jag fick dock serva barnen hela tiden med nya saker. Och tydligen har Hayden kommit på en ny lek som går ut på att irretera Felicia, det går ut på att man antingen ska kasta sitt jävla får i huvudet på henne eller att sitta och slå på henne. Ibland kan man till och med dra henne i håret. Åhhhhhhhhh. Jojo men jag älskar honom endå, när han sover. Eller inte ens då, för till och med när han sov så röre han på sig, så han störde mig. Förlåt, men 12 timmar mittemellan en 3 och en 4 årng, är pest. Speciellt när det är min lediga dag.

Det skulle jag också vilja kommentera, att bör få mer betalat av min värdfamilj, Med tanke på att jag slösat två lediga dagar i en bil med dom i 12 timmar var. Plus att jag jobba en kväll extra i sunvalley. Men det är endå okej, fick lite leidgt nu, så har hunnit packa upp och får ligga i min säng och slappna av.

men i bilen, hade vi det trevligt. Vi lyssna igenom allas Ipod. Och jag spela svensk musik för dom. Jag börja med 261 det är kärlek, haha, och min värdpappa, utan att förstå ett ord, tyckte faktiskt den var bra. Sedan spelade jag också Lars winnerbäck för dom. Sedan gick vi över till låtar på engelska, så alla kunde förstå.

Vi hann också se Alice in wonderland, Pippi Longstocking och Monsters inc. Usch. haha. Min värdmamma hann också med att få en ticket för fortkörning, 20 miles per hour för fort. Vilket blir ca 40 km för fort. oppps. Men polisenmannen var snäll och hon fick bara betalla för 10 miles för fort. haha.

Inga kommentarer: