tisdag 1 juli 2008

Dejt

Då var det gjort. Gott folk, jag har vatt på dejt. Ja, jag är lite chockad själv, så förstår era ansiktsuttryck. I alla fall så var det jätte trevligt. Jag skulle bli upphämtad utanför min dörr men där var fest i castro så gick inte att köra. När vi väl hittat varandra åkte vi till bion. Diskutera gamla filmer vi sett. Jag berätta om hur dålig the strangers var, och han lova att aldrig se den. haha. Jag fick min vilja igenom, väldigt lätt dessutom, så vi såg Sex and the city. haha. Inte precis en killfilm och eftersom den pågick i 2 och en halvtimme, så hann till och med jag bli trött. Men nu har jag i alla fall sett den.

Innan filmen hade vi en och en halv timme och bara satt och snacka. Vilket var najs. Efter filmen fick jag skjuts hem och han följde mig till dörren. haha. Det kändes ju riktigt hemskt, eller inte hemskt, me hade vatt väldigt pinsamt om Jon kommit ut där mitt i allting. Det är mer obekvämt med mina värdföräldrar än med mina egna föräldrar och DET är lite hemskt. Men det var som en riktig dejt, som i filmerna, som på tv:n. haha, Jag har fått uppleva ett serieögonblick. wooow.

Öppna dörrarna till mig, Betala för mig, var en gentleman, trevlig, Hämta och lämna mig plus följde mig till dörren. Resten är endast för mig. Men förstår inte riktigt varför Sveriges / Landskronas killar inte beter sig så här? Mycket mysigare, skulle jag vilja säga. This is my new thing

Inga kommentarer: