lördag 5 juli 2008

Lättare än så länge

Idag har jag då vatt ledig. Tänkte det skulle vara skönt att sova ut, men med tanke på att jag jobba sent igår och barnen vakna tidigt somvanligt fick jag inte sova ut. Eftersom vi är på semester har jag absolut ingenting att göra på mina lediga dagar, mer än att sitta vid datorn eller tv:n. Vilket det blev.

Sen följde jag med familje och dom andra till grumpy's för lunch. Det var faktiskt inte så gott idag. Jag hade tänkt springa en runda, men eftersom jag sega hela dagem fick jag aldrig kraft till det. Sedan skulle jag jobba på kvällen och efter gårdagen visste jag att jag inte skulle ta ut mig för mycket.

Vi åt middag. Sen somna Tatem och dom andra barnen borsta tänderna och såg på en show. Sen dax att sova. Efter mycket bus och Tatem vaknade så sov alla barnen efter ca 45 minuter. Så än så länge har det varit lättare idag. Vilket är skönt, för jag är så trött och har nog inte tålamod till mer jobb idag.

Ska nana tidigt idag. Imorogn beger vi oss mot San francisco igen, med bilen. Vi ska dock denna gången köra på dagen och stanna på ett hotell under natten. Och fortsätta sista biten på måndagen. Sen direkt på mpndagen börjar jag jobba, när vi kommer hem. Men det är okej, för på tisdag kväll ska jag på semester. wooohooo

Inga kommentarer: